Since the triumph of the Cuban Revolution in 1959, three guerrillas fighters have followed Che Guevara on his mission to spread the revolution beyond Cuba. In 1967, after their final battle in Bolivia and Che’s execution, these shadow warriors embark on a 2,400 km journey across Bolivia, pursued by 4,000 soldiers. 60 years after their fight for survival, Che’s comrades reveal their untold story of endurance, loyalty, and the clash between personal fate and the broader geopolitical forces of the Cold War.