On the outskirts of Barcelona, Vallbona is an enclave bordered by a river, railway tracks, and a highway. Antonio, the son of Catalan workers, has been growing flowers here for nearly 90 years. He’s been joined by Makome, Norma, Tatiana, coming from everywhere… To the rhythm of music, forbidden swims, and budding romances, a poetic form of resistance emerges against the urban, social, and identity conflicts of the world.