Nine voices from Gaza. Nine people who tell of their life before, then during the war, in the neighbourhood whose outline they draw in chalk on the ground. By recreating their own Jabaliya, Nuseirat or Khan Younis, each character unveils their minuscule and fragile space of humanity, which corresponds to the dreams, hopes, dangers, comfort and discomfort of a life oppressed, prevented, but not yet reduced to ashes, not yet totally plunged into oblivion. By telling us their stories, the protagonists attempt to reconnect with themselves, to stop being ghosts. Simply, to come back to life.