The delivery of a mysterious parcel plunges us into the daily lives of the inhabitants of Lofoten, at an essential time of the year: the “skrei” cod fishery. On this journey from Oslo, follow the characters as they brave extreme winter conditions to reach these isolated islands and discover a unique way of life.