When Russia invades Ukraine, the couple is torn apart, connected only through video calls. Amid missile strikes, blackouts, and uncertainty, they confront the fragility of life and the enduring pull of their shared craft. Despite the backdrop of war, Max begins to find happiness again – but, like safety itself, it remains precarious and fleeting.