Riccardo is fascinated by the american serial killer Jeffrey Dahmer. He recognizes himself in this man, homosexual like him, for whom he feels a love he has never felt in his own life. I travel with him to Milwaukee, the city where Dahmer killed, to film Riccardo as his encounter with reality puts his fantasy and our friendship to the test.