Three miniDV tapes filmed in Gaza in 2001 have recently been rediscovered. What began as a search for a former cellmate in 1989 turned into an unexpected road trip from north to south Gaza in the company of Hasan, a local guide whose fate remains unknown. A cinematic reflection on memory, loss, and the passage of time, capturing the past of Gaza and lives that may be gone forever.