Over time, Marinette and Adrien have become friends. But the schoolgirl discovers that declaring her feelings to a friend isn't any easier, especially as Kagami becomes more and more present in Adrien's daily life. Add to this the fact that Lila is back at school, lying as much as ever and discovering that Marinette has found her out.