Since becoming the Miracle Box's new janitor, Marinette has been overwhelmed. She no longer sees her friends, neglects Chat Noir and misses all her appointments with Luka. Luka senses that Marinette has a secret, but she can only tell him when she's away: it's to become Ladybug and save Paris.