In Paris, Ladybug and Cat Noir emerge at the slightest threat to the capital. Their mission: to capture the akumas created by Papillon, which turn Parisians into super-villains whenever they feel an intense negative emotion. But while Ladybug and Chat Noir team up to protect Paris, neither knows the other's secret identity. Ladybug doesn't know that under Cat Noir's mask is Adrien, the boy she's madly in love with. And Cat Noir, whose heart beats only for Ladybug, doesn't know that the superheroine is Marinette, the clumsy but original girl in class.