At school, Kagami, a young fencer, attracts Adrien's attention, which Marinette notices. But Marinette also meets a boy who catches her eye, Luka. She also meets the Keeper of the Miraculous, Master Fu, and discovers that there are other Miraculous. Thanks to this, she will be able to ask new heroes of her choice for help from time to time on particularly difficult missions. When he finally discovers that the Butterfly has a terrible plan that he's been planning for a long time, Ladybug and Chat Noir call on new heroes to defeat him! Ladybug and Chat Noir continue their battle against their enemy Papillon, but new villains appear! Can Marinette and Adrien handle all these new emotions?