The Lilybuds are tiny gardeners with magical powers. Unbeknownst to us, they live before our very eyes, in an island of nature in a downtown park. This endearing community is made up of eight members. Their reason for living: to work tirelessly and passionately, against all odds, to create lush, colorful landscapes every season.