The good fairy, Miss Moon, has come down from her “Magic Cloud” to accomplish her earthly mission: taking care of three children with very busy parents. But even for an experienced magician like her, becoming a nanny is not always a breeze. And, as Miss Moon soon discovers, in the world we live in, there’s rarely a dull moment when it comes to kids...