Welcome to the ordinary life of a Not-So-Ordinary kid! Zouk might seem like just another little girl, but she’s anything but typical. She zigzags between skyscrapers on her flying broomstick, uses toad slime to brush her teeth, and casts spells to transform her best friend into whatever pops into her head. Zouk is a little witch.. with a lot of character!