Everyone loves Magoo! This jovial little man is always ready to lend a hand... but because he doesn't know he needs glasses, he's never where he thinks he is, confusing people and making a mess of everything. Unwittingly, he constantly thwarts the wacky plans of Fizz, a megalomaniac hamster hungry for glory.