Max dreams of becoming a musician, ever since he became a pupil of Mr Barenboim, the world’s greatest conductor!
The only problem is that in Max’s neighbourhood, nobody likes classical music. So, in order not to lose his friends and family, Max carries out Mr Barenboim’s lessons behind everyone’s’ backs. And gradually, he gets closer to his goal.