André is the first sloth to come down from his tree, and he wants to discover the whole world. The first thing he has to do is get his driver's license. If you're a herbivore and want to go far, you'd better go fast, otherwise, at the first turn, the claws of your predators will be waiting for you. André is going to join a Racer'School and get his pilot's diploma.