Welcome to the Motel des Sables Mouvants, a sprawling megalopolis teeming with life and insects. Eddie the cockroach, Louie the woodlouse, Mo the mosquito and Marcelin the mouse have everything they need for incredible adventures. It's just that sometimes you have to stick together (4 or 8, it depends) and avoid getting squashed.