The hybrid animated comedy presents a satirical prehistoric world where it seems like evolution has frozen. A father and his rebellious daughter are suddenly going to turn the Stone Age upside down. After a tragicomic round-trip to the future, they accidentally bring home an Ikea-like Allen key, the miracle that will finally open the threshold to evolution! It is going to lead them into a wonderful and yet catastrophic world.