The Sauvage family is desperate to be loved. Carole knows her employees hate her and is determined to win them over at any cost. Jacques has never worked a day in his life and doesn’t feel respected. As for their 16 y.o introverted son Blaise, who lacks a personality, he always goes along with everyone and agrees to everything… So much so that when he meets this girl, Josephine, he too is ready to blow everything up!