On the beach, Charlotte wants to play pirates with her two brothers, Kobe and Maxim. But she's only allowed to play passively. A girl is not allowed to fight with her brothers, who are real pirates! Vexed, she leaves. On the pier, she meets Elly, a hundred-year-old sea monster. Together they hatch a plan to teach Maxim and Kobe a lesson.