A wealthy banker prides himself on his fortune, but is literally bored to tears with his life. One day he passes by the home of a humble stonemason who tells him he is quite content with his freedom, his rock and his early morning cup of tea."But how can one live without gold?" exclaims the banker, sure that the man shares his love for gold!