Now that he's grown old, a man remembers. Years ago, an old lady unlike any other, who the whole neighborhood called "Grandmother," spread a good mood and well-being through her smiles and kind and comforting words. But "Grandmother" is no more. From one day to the next, you leave and it's over? And what happens then?