On an afternoon like any other, Alessandro, wanting to prove his worth to his father, the city's top gangster, decides to rob a bar with his friend Joe. Once there, they are surprised to find that the bar in question is not like other bars, but a drag queen hangout. While Joe approaches the waitress to take her money, Alessandro is distracted by the show taking place there. He soon discovers that the artist performing that evening is none other than his father Matteo, this time in the guise of Lady Victoria.