If you see a purple rabbit in Max’s arms, you’ll probably think it’s a cuddly toy. But you’d be wrong! Because Bunny is a REAL bunny – well, especially for Max. He’s his companion in adventures and dreams. They talk, confide, give each other advice, encourage and console each other (but only Max knows all that, of course).