Babylon burns under the sun. It dries up all the surrounding rivers. A mysterious knight accompanied by a phoenix approaches. Beyond the city gates, the hooves of his unicorn echo in the silence of the streets. Everyone is preparing for battle to win the hand of King Belus' only daughter. Her name is Formosante and she's about to do her duty. But when the phoenix lands before her eyes, her destiny has already changed.