That summer, Camille wanted to forget that she'd grown up. She straps down her breasts before boldly exploring local haunts, familiar from past vacations. But when her body betrays her to her nearest and dearest, her disillusionment is immense. Overcome by a childish reflex, she wants to take refuge in the house. But, shaken by the arrival of the rest of the family, this space has also become hostile and threatening. Camille is cornered.