This afternoon, Noa is eager to partipate in the preparation of family dishes. With the help of a parent, her novice hands discover Caribbean recipes. Noa gets closer to her roots, and in the heaps of chopped vegetables, shapes landscapes that remind her of her native island: Guadeloupe. Alongside their adult and child hands, peeling and kneading, other hands are added, bringing together several generations.