In today's episode of our series set in the Parisian bourgeoisie of 1894, we find Pinglet working in his living room. His wife, Angélique, tells him a vital piece of information: her dressmaker is here. Despite the couple's love for each other, Pinglet remains indifferent. It's a real heartbreak for Angélique. Her husband tries to reassure her, but to no avail. Suddenly, a mysterious figure appears.