The bird world gathers to choose its sovereign. The golden eagle takes the throne. He sees no other worthy member of their community. Indeed, no one dares oppose the proud and powerful animal. Except the kinglet. In his small, bold voice, he offers himself. The eagle accepts his wager: the one who flies highest in the sky will wear the crown.