At a party, Tristan swallowed a caterpillar while downing a tequila shot. Ever since then, he’s been in a coma, thoughts running through his head – about that girl at the party, the nurse smoking in his room, his overbearing mother, and the fact that he’ll never get to change his Facebook profile picture ever again. Basically, Tristan is just like any other teenager.