Along the massacres of sacrificed, the minotaur fights against loneliness in his labyrinth, under the guards' gaze, watching him from the top of the wall. By accident, he catches a glimpse of the outside world. His only idea from now is to get out of his prison, beginning with hunger-strike and having to live with exasperating sacrificed.