Hong Kong. Mr Lam is an old gentleman who loses his memory since the death of his wife. On March 5, the day of the awakening of the hibernating insects, he receives the unexpected visit of old Ms. Meng. This Taoist exorcist is determined to chase the demons lodging in the head of the old man.