Cadavre exquis is an invitation to a visual, olfactory, and aural drifting via a one-eyed dog's wandering. In the labyrinth of the streets and alleys of old Hanoi, daily life and legends mingle to the syncopated rhythm of Hat Xâm, Vietnamese blues.