1983. Woodland City has been plunged into a perpetual night for ten years now due the experiments of a mysterious priest. This man's madness engendered to Gloomy, a half-human, half-zombie child who lives away from everyone else in the forest. How do you find your place when you're not entirely dead, nor entirely alive, and when, in spite of your better instincts, you can't manage to control your need for human flesh?