Luce lives a happy life in a peaceful little village, together with Mom and the Villagers. Every day is the same and that’s the way everyone likes it. The only thing that scares Luce is the dark, but luckily her little lightsticks keep her safe! One day a giant Rock Creature disturbs the quiet life in the village. He destroys all the houses including Luce’s! Luce is angry and determined to take the Rock Creature back to his home. But the Rock might have more in common with Luce than she first thought.