It all begins with a lover's quarrel, with tears. We enter the interior of a bandage on a young girl, a kind of mental and liquid image. Inside this image, a goose is teaching a baby the recorder. In music, the child grows up and becomes a little girl. The girl perfects her learning, even devouring her teacher.We follow her in her evolutions, her metamorphoses and her creations.