Sylvie and Karim have been pondering deeply. For a long time. During all their breakfasts and even on the way from the toilet to the bathroom. They're going to invest the money they've earned from toilet-cleaning and dusting at the Hôtel Bellevue in Sylvie's new desire: to buy herself a pet footballer.