Apollon is a little Cricket who lives in the garden with the other Little Beasts: Mireille the Bee, Loulou the Lice, Marguerite the Queen Bee, and many others!
Apollon is always ready to help his friends, who need him every day in the garden! Whether it's Huguette the Wasp, Krypton the Hornet, problems caused by pests or mysteries to solve, Apollon is always there to help, whenever he can! Accompanied by his friends, he keeps the community of little beasts calm.