Every thousand years, all the animals can challenge their king. The aim: to steal his crown and send him back to the icy peaks of Kilimanjaro, the land of his ancestors! This is the hard law of the Savannah... For one year, every day is a D-day, a day of challenge! 365 days, 365 champions to face... Bad luck, it falls on Kikoumba, king of the animals... and especially of the siesta!