Axel is a nine-year-old boy who can transform himself into a living toy! At just eight inches tall, this miniature superhero is the leader of a squad of colourful animated toys, the Power Players. Together, they will have to stop some super-villain toys that are as zany as they are dangerous from wreaking havoc. Surrounded by his new friends, Axel is going to live crazy adventures full of twists and turns like every child dreams of!