ROCKY, BILL, TINY and MAZU are four young dinosaurs growing up in the Cretaceous period. Life is always an adventure: new volcanoes are popping up all the time, long-necked brachiosauruses and enormous triceratopses roam free, meteor showers light up the night sky and… the fierce Gigantosaurus reigns over it all!