Two children, Tom-Tom and Nana, aged six and eight, live in the Dubouchon family's popular and highly convivial restaurant, ‘La bonne fourchette’. Enthusiastic, inventive, full of energy and desire, they draw us into their adventures and their deliriums. Tom-Tom and Nana make one clumsy mistake after another with the best intentions in the world. Adapted from the comic strips of the same name, which have sold over 14 million copies, Tom-Tom and Nana is an intergenerational comedy that will delight children and parents alike.