If the world were Kev's, he'd be the star of the school, his teacher would admire his collection of zeros, and pretty Camille would fall in love with him. But Kev's day-to-day life is quite different: he has to distract his best friend Léo from his snail collection, survive his mom's tantrums, avoid the humiliations of treacherous Stan, and find the best way to spend a pleasant nap...