2015 – Switzerland hosts last-chance nuclear talks between the US and Iran, with Europe, Russia and China. Swiss diplomat Alexandra leads the mission, where rising tensions and delegates’ hidden agendas threaten fragile diplomacy. But when her former love Payam—a threatened Iranian engineer—appears, Alexandra finds herself crossing lines to protect him. The world’s peace is at risk, how far will she go?