Mayar, 16, has disappeared. A popular local figure, class delegate and female leader, she also had a darker, eminently cruel side. Her disappearance has given rise to widespread concern. Runaway, kidnapping, victim or culprit? The versions collide.
The teen-movie Mayar a disparu unveils the tormented existence of today's French youth, between anguish and desire.