Late 19th century, Paris. Céleste, a young cancan dancer, agrees to perform the first nude act at the cabaret "The Pink Elephant" to fund a private investigator. She is searching for her siblings, who were separated during childhood after their father’s murder. Twenty-four years later, she finally reunites with them, but the killer remains at large.