Gemma, a young director, exits from a meeting in Paris about her feminist and queer feature film project, which ended with a request to rewrite it for a wider audience. She is rushing to catch her train when her nine-year-old son calls to tell her that he wants to wear a dress to school the following day. Unnerved, she takes a seat next to Joël, a confident young man who brags about his plans for a TV show about footballers' wives.