Alice, a 17-year-old model student, is transferred to the juvenile wing of the Dante Prison. To find her sick mother, she infiltrates a group of inmates planning an escape. The Goal : to expose them. But as she grows attached to them, she must choose between betraying them for her freedom or escaping with them.