Delving deep into the woodland realms, where lynxes, bears, deer, owls, capercaillies, and other river creatures roam, Munier not only seeks to pay tribute once again to the visual splendor of nature but also to capture the forest’s poetic sounds. The whispers of the woods are echoing the whispers passed from Munier’s father to himself, and now to his own son. This becomes a heartfelt declaration of Munier’s love for his father, intertwining familial bonds with the untamed beauty of the natural world.